Convocatòria RAUN per a estudiants de màster - 4 d'abril

L' Acadèmia Regional sobre les Nacions Unides (Regional Academy on the United Nations, RAUN) ofereix l’oportunitat d’incorporar estudiants catalans de màster i doctorat a un programa educatiu internacional de prestigi per dur a terme projectes de recerca pràctics per a organitzacions internacionals com l'ONU, l'OSCE i el Centre Ban Ki Moon i assistir a conferències i tallers interactius a diferents països impartits per experts i professionals.

Enguany el tema del programa és COVID 19 Recovery: towards more resilient and inclusive solutions, i tindrà una durada de 9 mesos. Durant aquest període es duran a terme 4 sessions, que de moment s’organitzaran de forma virtual, en els mesos de maig, juny, setembre i desembre, 2 sessions de caràcter més social en el mes de juny i novembre, i si la situació de la pandèmia ho permet, una conferència final a l’Oficina de les Nacions Unides a Viena el mes de desembre de 2021.

La convocatòria per a la presentació de sol·licituds ja està oberta per estudiants de màster i doctorat d’entre 21 i 30 anys, i finalitza el proper dia 4 d’abril.

Bases de la convocatòria.

Per a més informació contactar amb