Futus estudiants a les Portes Obertes

Aquesta tarda hem celebrat una nova jornada de portes obertes del Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i Grau d'Enginyeria d’Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) realitzada a través de Meet de Google.

Josep Pegueroles, director de l’Escola, ha donat la benvinguda als assistents i presentant als caps d’estudis: Jorge Villar, Cap d’estudis del Grau de Telecos i Vicente Jiménez, Cap d’estudis del Grau d’electrònica.  Després de presentar les titulacions, s’han visualitzat uns vídeos que mostren diferents aspectes dels graus: plans d’estudis, testimonis d’estudiants i vida universitària. A continuació, Albert Sumalla, estudiant de GREELEC i membre de la Delegació d’Estudiants de Telecomunicacions (DAT) i Sònia Villar titulada en el GRETST, han donat la visió menys acadèmica i parlat de la vida universitària. La jornada ha finalitzat responent les preguntades formulades a través del xat.

Gràcies a tots i totes per la participació! Us esperem veure aviat pel Campus! 😉

Els que no hàgiu pogut venir us convidem a assistir a la propera JPO el dia 25 de maig