Presentació oficial del cotxe CAT15x del projecte FormulaStudent BCN eMotorsport 2023

El  dijous 1 de juny, a la Sala d’Actes de l’ETSEIB, es farà l’acte de presentació oficial del cotxe CAT15x del projecte FormulaStudent BCN eMotorsport 2023.

01/06/2023 des de/d' 18:30"
Sala d'Actes ETSEIB
Afegeix un esdeveniment al calendari
 iCal
  • L’acte començarà a les 18.30 hores i serà conduït per els Team Leaders de l’equip BCN eMotorsport, Maria Garabatos, Adrià Guillamet i Oriol Pareras.
  • En l'acte es presentarà a l'equip d'aquest any i finalitzarà amb el tradicional Roll Out del nou prototip, el CAT15x.
  • En acabar l’acte es durà a terme a la Plaça de l’Enginy la commemoració del 15è monoplaça de l’equip.
  • L'acte es pot seguir en directe per YouTube: https://youtu.be/5NVtvOWYvIY

Programa de l'acte

• 18.30 h Benvinguda a càrrec del Dr. Enric Fossas, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona i d’Albert Aguasca, coordinador del projecte de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona.
  • 18.40 h Intervencions dels team leaders del monoplaça elèctric i autònom CAT15x, en epresentació de l’equip BCN eMotorsport.
  • Srs. Maria Garabatos, Adrià Guillamet i Oriol Pareras.
  • 19.30 h Intervenció del Sr. Josep March, representant territorial de l’Esport a Barcelona de la Generalitat de Catalunya.
  • 19.35 h Cloenda de l’acte a càrrec de la Dra. Montserrat Pardàs, vicerectora de Política Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • 19.40 h Presentació del cotxe CAT15x.