Participa en els tallers, conferències i hackathon en el marc del MWC 2024

05/02/2024

En el pròxim Mobile World Congress 2024, tindrà lloc la primera edició de la TALENT ARENA, un espai dedicat exclusivament al talent digital on els estudiants de l'ETSETB tenen un oportunitat única d'aprenentatge i networking.

Del 26 al 29 de febrer els alumnes tindran l'oportunitat d'accedir al MWC Barcelona 2024 i participar a la Talent Arena, on podran submergir-se en una experiència en què podran ampliar les seves habilitats i coneixements digitals i col·laborar amb altres professionals del sector tecnològic.

TALENT ARENA és un espai que de més de 1.500 m2 d'espai d'exposició, auditori, tallers i sessions sobre Intel·ligència Artificial, Enginyeria de Software, Ciència de Dades i Microxips. A més, els assistents podran accedir a conferències exclusives amb destacats ponents de la indústria, com ara David Cuartielles (Arduino), Andrés Torrubia (Institut de IA), Carlos Villavieja (Google) i molts altres.

Durant l'esdeveniment, s'organitzarà una hackathon de 48 hores amb la iniciativa global Open Gateway de la GSMA, on podran mostrar les millors habilitats de programació.

• TALENT ARENA
  • Del 26 al 29 de febrer, en el marc del MWC 2024
  • Programa TALENT ARENA:  sessions, tallers, conferències i hackathon
  • Inscripcions fins el 18 de febrer

No perdis l'ocasió i participa-hi!