Torna el Women in Data Science Barcelona 2023

Presentem la 3a edició del Women in Data Science WiDS-Barcelona. WiDS-Barcelona 2023 té el propòsit d’inspirar i educar sobre les noves tecnologies digitals com a eines per millorar la qualitat de vida i la igualtat social, i alhora promoure la diversitat i la participació de la dona en les disciplines científiques i tecnològiques.

WiDS-Barcelona 2023 compta amb el suport de la Facultat d'Informàtica de Barcelona  (FIB) en col·laboració amb la comissió de gènere donesCOEINF del Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya (COEINF), Promoció de FIB Alumni i les dones d’IDEAI, el centre de recerca en IDEAI-UPC. Intelligent Data Science and Artificial Intelligence de la UPC. És un esdeveniment independent organitzat per les ambaixadores de WiDS a Barcelona Karina Gibert (IDEAI-UPC, COEINF) i Nuria Castell (FIB, COEINF), esdeveniment validat per la Stanford University en el marc de la iniciativa Women in Data Science (WiDS) que celebra la Conferència Mundial a Stanford i múltiples activitats a gairebé 200 ubicacions a tot el món.

Compta amb dones referents en les àrees d'innovació, ciència de dades, intel·ligència artificial i ciberseguretatWiDS-Barcelona 2023. A més de la ja tradicional taula de lideratge femení que analitza la situació a l’ecosistema de ciència de les dades de Catalunya, tant en el sector privat com en el públic, en el món del negocis i de la recerca, hi haurà una taula rodona amb dones expertes en l’àmbit de la ciberseguretat. Parlaran de la tecnologia i les dades, i de les mesures a prendre per prevenir els ciberatacs, tant a nivell personal com d’organització. Un planter de ponents de luxe: Mónica Espinosa Garces , Laia Pages, Encarna Pau , Meritxell Pineda Teixidó, Clara Lapiedra , Lídia Montero , Nataly Buslón , Mercè Crosas  i Jennifer Woodard.

WiDS-Barcelona 2023

Acte dirigit a tota la comunicat científico-tecnològica i empresarial sense distinció de gènere. Els assistents homes són especialment benvinguts.