Torna Escolab, els tallers que acosten la universitat a alumnes d'ESO i Batxillerat

10/02/2022

L’ETSETB participa un any més en el programa Escolab oferint activitats i tallers per acostar la tecnologia i recerca universitària a estudiants d’ESO i Batxillerat.

Alumnes de l’Institut Poblenou, Institut Valldaura, Institut Bernat Metge, Institut Carles Vallbona i Institut Alba del Vallès ja han participat en els tallers de:

• Assajos no Destructius, a càrrec del professor Josep Ma Torrents del departament d’Electrònica.

• Introducció a la Criptografia, del professor Germán Saéz, del departament de Matemàtiques.

• La fibra òptica, el vehicle de les tevés dades, del professor José Antonio Lázaro del departament de Teoria de Senyal i Comunicacions.

• Comunicacions ràdio per a nano-xarxes i les seves aplicacions: Assolint els límits fonamentals, del professors Sergi Abadal i Josep Solé Pareta, del departament de Departament d'Arquitectura de Computadors.

Benvinguts i benvingudes!