Félix Monedero, alumni ETSETB, nou director general de SAP España

07/02/2022

Félix Monedero, alumni de l'ETSETB, ha estat noment nou director general de SAP España.

SAP és un dels principals productors mundials de software per a la gestió de processos de negoci, desenvolupant solucions que faciliten el processament eficaç de dades i el flux d'informació entre les organitzacions. Monedero liderarà a Espanya el nou posicionament estratègic de la companyia a l’àmbit Cloud, impulsant i facilitant la transició de les empreses cap a aquest entorn per abordar la seva transformació digital amb ofertes de solucions software i serveis Cloud.

Félix Monedero, amb prop de 30 anys d'experiència amb empreses dels sectors de les Tecnologies de la Informació i Financer, és enginyer de Telecomunicació per l'ETSETB.

Li desitgem molta sort en la aquesta nova etapa.