Torna l'European Society for Engineering Education, SEFI 2022

L' European Society for Engineering Education (SEFI)  celebra la seva 50a Conferència Anual aquesta setmana organitzada per l'Institut de Ciències d'Educació (ICE) de la UPC.

La SEFI és un congrés científic centrada en l'Ensenyament d'Enginyeria i l'esdeveniment més gran d'aquest tipus a Europa. Les conferències anuals de SEFI són una oportunitat única perquè professors, estudiants, sectors i organitzacions professionals puguin intercanviar les seves opinions i conèixer els seus companys i crear una xarxa europea de contactes. Els temes de les jornades reflecteixen els objectius de la societat i les prioritats identificades pels seus membres.

Molt professorat de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)  ha col·laborat en la cinquantena edició de la SEFI. El professor Santiago Silvestre, del departament d'Enginyeria Electrònica, és el Conference Chair i el professor Ramon Bragós, sotsdirector d'innovació de l'ETSETB, participa en el comitè científic. En les diferents sessions paral·leles que tindran lloc fins el proper dijous, es presentaran diverses contribucions, propostes i projectes de docents i investigadors de la nostra escola.