Acte de benvinguda al nous estudiants de graus TIC, curs 2016-2017

En el transcurs de l'acte es varen lliurar els diplomes als 10 millors estudiants de la Fase Inicial de graus TIC, del curs 2015-2016.

Us fem un resum de les "millors frases" del discurs impartit per Miguel Àngel Alegre estudiant de l'Escola

(veure discurs sencer):

“Fixeu-vos una meta, arribeu el més lluny possible, però no oblideu mai d’on veniu.”

"No fa falta ser un extraterrestre per treure’s amb un notable profit el primer any de Telecos"

"El que realment canvia del batxillerat al món de l’Enginyeria, en particular Telecos, és la forma de la docència. En el batxillerat estàvem acostumats a que se’ns donés una recepta de com fer quelcom. En canvi, aquí us ensenyaran a pensar, és a dir, aprendreu a resoldre problemes, tot desenvolupant les vostres capacitats d’independència i maduresa, a partir d’uns fonaments teòrics, sense oblidar que teniu un equip docent al darrere que estarà disposat a ajudar-vos, ja sigui a les hores de classe o a les hores de consulta."

"Aprofiteu l’oportunitat d’estar en una universitat de molt bona qualitat, amb una gran quantitat d’equipaments i infraestructures i estudiant el que teòricament us agrada."

"Treballeu de valent. La gran part de l’èxit en aquest primer curs està en treballar dia a dia."

" Finalment, gaudiu del que feu!"