Entrevista a Àngela Niubó, estudianta de l'ETSETB al suplement del Diari Ara "Dones a la UPC : 50 anys sense límits"

Dones a la UPC : 50 anys sense límits’ és el suplement especial del diari ARA que va publicar diumenge 11 d'octubre del 2020.

L’ article presenta diferents programes de la UPC en els que l’objectiu comú es atreure talent femení als estudis de tecnologia i enginyeria entre les noies: Aquí STEAM UPC, Club Dones Politècniques i + noies TIC.

Àngela Niubó, estudianta de 4t curs del grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació de l’ETSETB - UPC Telecos i membre de l’Associació Young IT Girls, és una de les estudiants implicades en tots aquests programes:

La nostra Escola, en aquesta línia, va posar en marxar el curs 2019/2020 el programa Activitat STEM & Tu.

L’ Activitat STEM & Tu és el programa de per atraure el talent femení als estudis de telecomunicació i electrònica entre les noies d’ESO i Batxillerat. El programa es va posar en marxar el curs 2019/2020 amb el patrocini de l’empresa Everis. 13 centres. 758 estudiants d'ESO i Batxillerat van atendre a la presentació i demostracions TIC preparades per professors, professores, estudiants i estudiantes dels estudis del grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació. (L 'activitat va quedar suspesa a mitjans de març)

'Dones UPC : 50 anys sense límits’ - suplement especial del diari ARA, 11 octubre 2020