Celebrem l'acte de Graduació del GRETST - 18 d'octubre

09/10/2024

El proper divendres 18 d'octubre tindrà lloc l'acte de graduació dels estudis del Grau en Enginyeria de Tecnologia i Serveis de Telecomunicació (GRETST), a les 17:30h a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del campus Nord de la UPC.

La professora Paz Padilla serà la padrina d'aquesta promoció, que comptarà també amb el director general de l'empresa ITNow, Robert Miralles, que impartirà la conferència Skills del ingeniero en entornos VUCA. D'altra banda, com és habitual, intervindran estudiants de la promoció explicant anècdotes i situacions viscudes al llarg dels anys de carrera.

La Direcció de l'Escola, personal docent i investigador, personal tècnic , de gestió i d'administració i de serveis, familiars i amistat celebrarem la finalització dels estudis dels ara ja graduats i graduades en Enginyeria de Tecnologia i Serveis d

Amb aquest finalitzen els actes de graduació dels graus i màsters de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB-UPC Telecos) del curs 2023/2024.

Acte de graduació del GRETST