Oriol Vinyals, a la llista dels 35 innovadors segons Technology Review

Oriol Vinyals, antic estudiant de l'ETSETB, ha estat inclòs a la llista "35 Innovators Under 35" que cada any elabora la revista Technology Review del MIT. Aquesta llista destaca 35 investigadors més joves de 35 anys en l'àmbit de la tecnologia. Oriol Vinyals treballa actualment en la companyia Google DeepMind desenvolupant algoritmes d'intel·ligència artificial. Després d'estudiar a l'ETSETB (CFIS Telecomunicació i Matemàtiques) va estudiar a UC Berkeley abans d'entrar a treballar a Google. És l'únic espanyol que ha estat inclòs en aquesta prestigiosa llista.

Podeu veure la ressenya del MIT Technology Review aquí

Entrevista publicada a La Vanguardia aquí