GRAUS. Matrícula de l'estudiantat NOU

A partir del 12 de juliol es publicarà el dia i hora de matrícula.

Sessio informativa matricula.png

Prepara't per la matrícula tardor 2019/2020

Abans de venir a matricular-te, consulta la guia de la matrícula de graus 2019/20 a https://www.upc.edu/ca/graus/matricula. Activa el teu compte UPC i registra't a e-secretaria (pas 1 i 2 de la guia). No ho podràs fer fins que es realitzi l'assignació de places per part de l'Oficina de Preinscripció. (A partir de l'11 de juliol).

Si no has pogut registrar-te a e-secretaria, vine a matricular-te igualment per fer-ho des de l'Escola.

En qualsevol cas, consulta el pas 3 de la guia i informa't sobre tot el que has de saber abans de la matrícula (documentació, pagament,...).

Matrícula: on i quan

Un cop la persona ha estat acceptada en el procés de preinscripció, es pot matricular a l’ETSETB.

La matrícula la farà el futur estudiant personalment en els ordinadors de l’aula. En el cas que vingui un representant seu, haurà de portar l'autorització indicada en la guia de la matrícula (pas 3 de la guia).

Segons la via d'accés i el pla d'estudis que es matricularà, les dates a tenir en compte són:

• Preinscrits per accesnet -Generalitat-
  • Persones assignades en primera preferència: 15 de juliol de 2019.
      • Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST). A les 9.45 i fins les 10.20h hi haurà una sessió informativa de matrícula a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del campus Nord i posteriorment, es realitzarà la matrícula al soterrani de l'aulari A3 del campus Nord. La matrícula es realitzarà seguint l'ordre que es publicarà 12 de juliol . ORDRE DE MATRÍCULA GRETST.

• Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) La sessió informativa de la matrícula serà conjunta als estudiants de GRETST. La matrícula es realitzarà seguint l'ordre que es publicarà 12 de juliol ORDRE DE MATRÍCULA GREELEC.

• Grau en Enginyeria Física. A les 11:00 hi haurà una sessió informativa a Sala Multimèdia (entrada Plaça Telecos) de l'edifici B3 del campus Nord i posteriorment, es realitzarà la matrícula al soterrani de l'aulari A3 del campus Nord. La matrícula es realitzarà seguint l'ordre que es publicarà 12 de juliol : ORDRE DE MATRÍCULA GEF
  • Reclamacions i assignació definitiva: 18 de juliol de 2019:
    • Sessió informativa 9:30  a la Sala Multimèdia (entrada Plaça Telecos) edifici B-3
    • Matrícula a les 10:00h a l'aulari del A3.
      • Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST)
      • Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC)
      • Grau en Enginyeria Física.
    • La matrícula es realitzarà seguint el següent ordre de matrícula (pendent de publicar)
  • 2a assignacions de juny: 25-29 de juliol

Es realitzarà la matrícula a les 11:00h al soterrani de l'aulari A2 del campus Nord. També poden assistir a la sessió per tot allò relacionat amb la matrícula. .

La matrícula es realitzarà seguint el següent ordre de matrícula.

• Matrícula reclamacions 2a assignació i 1a reassignació juny: 5-6 de setembre:

La matrícula es realitzarà a la secretaria acadèmica de l'edifici B3, en horari habitual d'atenció a l'usuari.  Divendres 6 de setembre, de 11h a 13h.

• Accés directe per canvi d'estudis / centre: 4 de setembre

Documentació

Tota la documentació que cal portar el dia de la matrícula la trobareu en el pas 3 de la guia. Cal tenir en compte que:

• Si la matrícula la realitza una altra persona que no sigui l'interessat, caldrà portar l'autorització corresponent, que quedarà incorporada en l'expedient de l'estudiant i no es podrà recollir el carnet UPC. Es pot fer servir el model UPC o qualsevol altre que contingui les mateixes dades
  • Si el pagament s'efectuarà per domiciliació bancària, caldrà prèviament entrar les dades bancàries a l'e-secretaria, imprimir-ho i signar-ho pel titular del compte i l'estudiant. Finalment entregar el document de l'ordre SEPA el dia de la matrícula.

Seminari d'Introducció a les Matemàtiques

Per a l'estudiant nou del GRETST i GREELEC s'ofereix un seminari d'Introducció a les Matemàtiques al setembre, abans del començament de les classes: http://www.etsetb.upc.edu/ca/estudis/curs-actual/seminaris/seminari-imat-estudiantat-nou-de-grau-gretst-greelec Si us interessa inscriure-us-hi, ho heu d'indicar en el qüestionari que trobareu el dia de la matrícula, en el mateix ordinador d'automatrícula.

Horaris de classe i normativa de matrícula

Abans de la matrícula heu de tenir en compte:

- Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST)
- Grau d'Enginyeria Física (GEF)

Preus, descomptes, pagaments i devolucions

Aquesta informació la trobareu en el pas 4 de la guia.

Informació sobre la matrícula condicional de becari sense disposar dels requisits econòmics: acreditació MATR.

Modificació de matrícula

Aquesta informació es troba al link amb el mateix nom: Modificació de matrícula

Sessió de benvinguda

• GRETST i GREELEC: 2 octubre 11:15 h Auditori Vèrtex
  • GEF9 de setembre, 11:30h a l'aula de Teleensenyament de l'ETSETB (edifici B3 del Campus Nord).

Inici del curs 2019/2020

• GRETST i GREELEC: 16 de setembre