Sou a: Inici / Mobility / Studying abroad / Procediment / Sol·licitud plaça universitats

Sol·licitud plaça universitats

Sol·licitud i Preassignació de plaça per e-secretaria

Fes sol·licitud per esecretaria, dins dels terminis del nostre calendari

• Sol·licita fins a 8 universitats a través d'e-secretaria. Les places específiques per a cada quadrimestre no s'actualitzen fins principis de desembre.
  • Si tries un destí no europeu, has d'enviar a students.mobility@etsetb.upc.edu el teu CV en anglès en format Europass.
  • Un cop feta la teva sol.licitud, i fins que es tanqui la convocatòria, la podràs corregir tantes vegades com vulguis a través de l'e-secretaria.
  • Si et trobessis amb cap incidència utilitzant l'e-secretaria, pots enviar un correu a l'adreça students.mobility@etsetb.upc.edu.

Accepta o rebutja la resolució de l'ETSETB, dins dels terminis del nostre calendari

• La resolució a la teva sol·licitud la trobaràs dins la mateixa e-secretaria dins del termini establert al calendari.
  • Has d'acceptar o rebutjar la plaça concedida per e-secretaria. Fes-ho dins del termini establert al calendari.

Aplica a la universitat de destí, dins dels terminis de la universitat de destí i segons el seu procediment.

Aplicació a la universitat de destí

Aplica a la universitat de destí. Com a darrer pas per tenir la plaça assignada, has de fer l'aplicació a la universitat a la qual t'hem assignat i que has acceptat per esecretaria:

• Si vas a fer el TFE, llegeix la informació de sota sobre el TFG o TFM abans de començara amb l'aplicació i abans d'escollir el learning agreement a omplir.
  • Tingues present les dates límit per fer-la i la documentació que et demana la Universitat. En trobaràs la informació a la web de la universitat de destí (normalment en l'apartat application).
  • Aquí tens informació que et poden demanar sobre l'ETSETB al procés d'aplicació a destí  (professor coordinador, persona de contacte, etc): dades per l'aplicació.
  • Si necessites un certificat de notes (transcript), has de demanar un certificat ECTS en anglès per prisma-nou.upc.edu/estudiants > certificats. El podràs recollir a secretaria acadèmica quan et consti com a pendent de recollir a prisma-nou.upc.edu/estudiants > instàncies > les meves instàncies.
  • Si et demanen que signem algun document, ens el pots enviar omplert per email a  o portar-lo a secretaria acadèmica. El tindràs signat en 3 dies hàbils.
  • El learning agreement el trobaràs a Documentació abans de marxar. Si demanes un ajut Erasmus, potser necessitis que et signin un nou learning agreement quan es publiqui la convocatòria, ja que el document pot canviar d'una convocatòria d'ajuts a l'altra. No obstant, el contingut és el mateix i només depèn del tipus d'estada.

Si vas a fer el TFG o TFM:

• Troba un Projecte  i tutor que et pugui interessar a la Universitat de destí. Això t'ajudarà a tenir una idea aproximada de la data d'arribada (informació necessària per a emplenar l'Application Form) i sobretot fer la sol·licitud d'allotjament. Ho pots fer de diverses maneres:
    • O bé través del professor responsable de la Universitat de destí a la UPC (Oferta d'universitats
    • O bé entrant a la pàgina de la Universitat de destí i buscant pels departaments.
    • O bé pots veure exemples de projectes que s'han fet altres anys a la universitat de destí (exemples universitats), on pots veure-hi els estudiants que han fet projecte, i amb quin professor de destí i amb quin professor de l'ETSETB.
  • Mira si hi has d'anar d'estudis o de pràctiques. Informa't si hi ha a destí una assignatura corresponent al projecte, amb crèdits associats, que puguis matricular. En aquest cas, hi pots anar d'estudis. Si no n'hi ha, millor que hi vagis de pràctiques, si a destí tenen la possibilitat que hi vagis de pràctiques amb els mateixos dret que els altres estudiants; en aquest cas, no podràs fer assignatures (només el projecte). La informació sobre aquestes diferents possibilitats de tipus d'estada la tens al procediment.